نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3605
-
الف
+

«بهزاد خداویسی» کارآگاه سریال «سرنخ»: هنوز هم اگر حادثه ترافیکی یا دزدی شود، مردم سراغ من می آیند!

«بهزاد خداویسی» طی یک مصاحبه از تجربیات بازیگری اش در سریال «سرنخ» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «بهزاد خداویسی» بازیگر سینما ، تیاتر و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم2 بازی وی را در سریال «سرنخ» شاهد بودند ، طی یک مصاحبه از تجربیات بازیگری در این سریال سخن گفت.

«بهزاد خداویسی» درباره حضورش در سریال «سرنخ» گفت: «سرنخ» در ژانر خودش سریال موفقی بود.این سریال با داشتن قصه های پولیسی ، چگونگی ارتباط عاطفی آدم‌ها را به تصویر می کشید ، به همین علت این سریال نه فقط برای مخاطب علاقه‌مند به ژانر پولیسی بلکه برای مخاطب عام نیز جذاب بود.

وی در ادامه افزود: این موضوع راز محبوبیت «سرنخ» و سازندگانش است که از کرکترهای قصه های خود خاطرات بصری پر رنگی برای نسل علاقه مند به تلویزیون ساختند. 

«بهزاد خداویسی» گفت: سریال «سرنخ» از محبوب‌ترین کارهای کارنامه بازیگری من از نگاه مردم است. هنوز بعد از مدتی کم‌کاری در عرصه بازیگری، مردم مرا با کرکتر «مصطفی» می‌شناسند.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: شاید باورش برایتان سخت باشد اما گاهی اگر جایی حادثه ترافیکی یا دزدی شود، برخی به من که هنوز کرکتر «مصطفی» در سریال «سرنخ» را به یادشان می‌آورم، مراجعه می‌کنند.

این بازیگر درباره انتخاب کرکتر هایش به فارس گفت: همیشه دوست داشتم کرکترهای متفاوتی را تجربه کنم. حتی اگر آن نقش کوتاه، کمرنگ، منفی یا نقشی باشد که دیده نشود.

«بهزاد خداویسی» در سال ۱۳۴۴ خورشیدی در تهران زاده شد و دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی تیاتر می باشد.

او با فلم «تحفه‌ها» به سینمای ایران وارد شد و سپس با بازی در فلم «ضیافت» به کارگردانی «مسعود کیمیایی» توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

«خداویسی» با بازی در سریال‌هایی همچون «سرنخ» و «روزگار جوانی» به بازیگری محبوب در تلویزیون بدل شد.

بیشتر بخوانید :

دانلود سریال «سرنخ» 

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر